Oraselul copiilor - Bucuresti

Cand eram mica asta era cea mai tare distractie de Bucuresti, tata ne mai ducea din cand in cand in orasel. Apoi am crescut si ma duceam singura sau cu prietenii. Intr-o zi am fost cu unchiul meu drag si cu prietena lui, acum devenita matusa. N-am sa uit Casa Groazei, oglinzile si butoaiele.

O perioada a fost lasat in parasire, acum Piedone l-a pus pe picoare. E foarte frumos. Dar preturile sunt cam mari, tinand cont ca unele chestii sunt foarte simple iar preturile sunt la fel ca in Mall sau la mare.
Cu Ana e simplu ea nu vrea sa se dea in nimic cu bani, ii place foarte mult spatiul destinat exercitiilor fizice. Dar Mara vrea sa se dea in tot ce vede...in balonul pe apa am dat 10 lei...a intrat pt 5 minute ...nu i-a placut si am ramas cu un minut,
In rest e fain, mai ales daca plateste tati...caci dupa mine nu s-ar da in nimic :).


Voi face postari separate cu poze: Dinozaurii, Comedia, Loc de joaca gratis, Curse de masin cu pedale, Balonul pe apa

























Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie