Viata la tara - 2014 - Alunis Prahova

Nu stiu a cui a fost vacanta. A mea ca am ramas o saptamana singura in Bucuresti, bucurandu-ma de intimitatea unui dus, a somnului de cum ajungeam acasa dupa serviciu si a faptului ca am avut scutire de la gatit. Sau a celor trei Popi care s-au bucurat de linistea satucului de la tara; atat de frumos dar devenit peste vremi atat de trist pentru mine.
E clar ca aici exista libertate, iar copii se simt ca pestele in apa. Pacat ca mamaia nu e dispusa sa le tina si pe ele o saptamana fara un parinte atasat caci tot timpul exista un motiv sau altul. ( ei bine da..am si eu frustrarile si nemultumirile mele)

Fetele s-au bucurat de zmeurica proaspat culeasa, pe care la mare am dat 10 lei/ pahar si la munte 5  lei/ paharut aici au mancat-o gratis. S-au bucurat de natura, garla si mai ales de iarba ...caci de ,,mai avem nevoie si de iarba" oricat de frumos ar fi betonul si  dalele Bucurestilor.




Aha, uite vulpea unde era!



Targul, o parte din terenul meu extins de joaca






Si mami ale frori!

Da-mi sa cant la acordeon!

Asa aratau elevii ...prin ....1950 cred

Si aici prin 1960..:D




Pam pam

Iar in Bucuresti


Asteptand autobuzul,, ce cald e!!













Prietena noastra Elisa














Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie