Ornament de Craciun

Un alt imbold la lucru impreuna cu copiii ni l-a dat ca de cele mai multe ori Talente de Nazdravani,
Dar pentru ca nu ne incadram la origami trebuie sa ne gandim la altceva pentru concurs. Pana atunci insa....

Am luat un carton rosu si am desenat si decupat un cerc.



Am impartit cercul in doua; am decupat si cu una din jumatati am format un con. Acesta a fost lipit si in interior am lipit o panglica...viitoarea agatatoare.










Cu o bucata de hartie alba decupata am realizat fata si barba mosului. Apoi cu o bulinuta rotunda din capsaotr am realizat ciucurele caciulii.











Din cealalta jumatate de carton am decupat manutele si din doua bucati de carton negru am lipit manusile. Apoi am decupat doua fasii de carton alb pe care l-am indoit gen evantai si am lipit o bucatica da si una nu de hartie glasata rosie.












Si a iesit acest ornament.






In paralel Mara a realizat si ea un cadou de agatat in brad,






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie