Vine Craciunul..cine-i Mosul?!

Da, da vine Craciunul cu brazii si felicitarile, calendarele advent si goana dupa cadouri. Cu buzunare goale si bugete sacrificate pe nimicuri. Tot timpul trebuie sa multumesti si sa nemultumesti pe cei dragi. Permanent mai apare cineva care strange bani...si cand pe langa familie si mai organizeaza si un Secret Santa la serviciu si trebuie sa-i iei colegului despre care nu sti mai nimic, un cadou; crede-ma esti in incurcatura rau de tot.
Imi place bradul, imi plac luminitele si vinul fiert dar nu inteleg de ce in fiecare an de 10 ani incoace mosul mi-a facut delegatie si imputernicire la notar.
Si cum toata ziua stau intr-un birou nu am decat sa dau cautari pe net; noroc ca exista oameni care s-au gandit ca putem achizitiona si cadouri online.
Copii mei vor in fiecare zi altceva, aproape ca-mi vine sa scot televizorul din priza, ghinionul lor e ca eu mi-am facut aprovizionarea inca de la Black Friday...am mai ramas cu o rochita de printesa pe lista.
Cumnatului as putea sa-i iau ceva din categoria  cadouri pentru barbati si sa renunt la clasica sticla de vin si perechea de sosete de firma...cred ca as iesi mai ieftin cu asa ceva:








Organizator cabluri Clippi


iar tatalui meu as putea sa-i iauin sfarsit ceva care sa-l defineasca atat pe el cat si varsta de pensionar usor frustat ca inca nu a inteles toate tainele internetului:
Tricou - Nu am cont de Facebook

si nu dupa multe cautari am gasit ce sa-i iau si colegului la Secret Santa, cine nu si-ar dori asa ceva?
Potofel haios Euro
Clar ies mai ieftin si mai bine decat sa caut prin malluri sau prin Europa.

Si pentru ca surorii mele ii plac cadourile haioase si cafeaua, am gasit in sfarsit cadoul potrivit.

Incalzitor pentru cafea si hub USB 


Asa ca ca anul asta scap mai ieftin si voi avea timp sa fac cozonaci fara sa mai caut disperata prin magazine un ceva care sa i se potriveasca fiecaruia.



Craciun fericit tuturor!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie