O calatorie STB - transport in comun Bucuresti

 Update - la fix o saptamana de la aceasta postare am avut parte de un control civilizat in STB, o doamna ne-a bifat foarte elegant, mergand cu noi vreo doua statii. ASA DA! Multumesc

Cu siguranta nu aceasta postare a facut diferenta dar poate ca e una din dorintele acelea care mi se implinesc. 



Februarie 2023, Anno Domini ( daca traiesti in America ...te poti intoarce lejer spre anii 1970, as spune chiar 1940, dar acum avem si noi Netflix si Sindicate).

O calatorie de 90 de minute in Bucuresti costa 3 lei; dar nu face nici 5 bani. Drumul meu spre serviciu in conditii ideale ar fi de 20 de minute cu un transport in comun functional si 40-45 de minute pe jos.

Azi...m-am dat greu jos din pat...e Vineri. Nu ninge, nu ploua ci doar pe telefon apare ca Snow is coming...( du-te ma!) Zilele trecute o gagica era foarte enervata in lift ca telefonul nu i-a aratat ninsoarea pe ecran. Afara ningea ...ca-n Alba ca Zapada.

 In prima statie de autobuz 117 ( cu care calatoresc 5 statii) am asteptat cca. 10 min, soseaua era mai libera decat de obicei, asadar ma bucuram ca voi ajunge la birou in timp.

-  Ha, mi-a ras Soarta in nas! In plm, ai uitat unde traiesti? Bucuresti, 2023. Soarta asta e un fel de Karma care face tot ce poate sa-mi stearga orice zambet dupa fata.

In autobuz am intrat cu greu caci desi era golut adica fara carucioare cu patrunjel ( ruta 117 face legatura intre Piata Pucheni si celelalte piete) drept in usa un cuplu se postase pe modelul Statuie.

Intre statiile 4si 5 , fix cand mai aveam putin autobuzul este oprit de CONTROLUL  saptamanal cu jandarmi. E ok, n-am nimic impotriva controlului INSA atat timp cat CLIENTUL NOSTRU STAPANU NOSTRU, e tinut 5-10 minute ca sa-ti faci tu controlul MA DERANJEAZA. Mai ales cand stau in 3 staii cca 25 minute. REALLY.  Am propus cu ani de zile in urma catre o sesizare online catre STB sa imparta grupul de jandarmi si controlori intre doua statii ..si sa mergem impreuna o statie. FARA sa ma tina pe loc. Din pacate sesizarea mea n-a fost buna nici macar pe post de hartie igienica caci a fost online. 

10 minunte mai tarziu sunt in statie la tramvai, nu astept mult, ma pot urca in oricare, merg doar doua statii. Nu ma urc in primul caci toata lumea se imbulzeste in el ca hienele la un cadavru uitat pe camp.

Ma urc in tramvaiul 10, ultima usa, liber....liber...toti prostii se ingramadeau in fata, ce fraieri !!! Deja- vu!! Am mai patit asta candva. Miroase, puternic, oribil, ingrozitor, mirosul ma impinge spre aglomeratia din prima parte a tramvaiului. Un om al strazii se incalzea la caldura tramvaiului. Nici picior de control. Nu am nimic cu oamenii strazii  insa...nu e comfortabil .

Cand cobor din tramvai vad 385-ul in trafic, insa domnul politist ne tine pe noi pietonii pe margine asa cu un caine tin oile sa nu iasa din tarc. Trece 385 si sansa mea de a ajunge in timp s-a dus.. oare din cauza minuntelor in care controlul a oprit autobuzul?

Merg o statie pe jos, prefer sa merg decat sa astept. La prima statie nici urma de 385, nici la a doua.. iar spre a treia statie sunt aproape calcata de o masina care merge cu 30 de km la ora, viteza pentru trotuar.

!% minute mai tarziu am ajuns in birou . Traiasca STB BUcureti ROmania! !!@%**)__*&^%#@!!$%*




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie