Giveaway carte - concurs - Pe strada Mantuleasa - Mircea Eliade


Giveaway


Dau cartea de mai jos. Daca vrei ca aceasta carte sa fie a ta  poti lasa un comentariu aici pe blog...cu numele taau sau cu orice altceva...totusi va rog nu scrieti ,,partikip" ca fac urticarie.

Prin random online ( daca vor fi mai multi doritori) voi decide si voi anunta castigatorul  pe data de 10 August 2023 .







 Eliade pentru mine  e zeu .  El m-a invatat ce e iubirea.  Si Maytrei m-a invatat la randul ei  cu "Dragostea nu moare" ca intotdeauna o poveste este vazuta din cel putin doua parti diferite. 

La tiganci si Sarpele (pe care trebuie sa le recitesc) ar fi trebuit sa ma ghideze mai mult in viata dar nu m-am lasat corupta de ireal si misticism. Profa de romana din liceu il idolatriza dar ea ii iubea in felul ei cam pe toti, e fabulos ca din omul critic si neinduplecat care era dna de romana mi-a transmis totusi dragostea si admiratia pentru anumiti scriitori. Povestea cum ca Eliade parasea corpul din cand in cand pentru calatorii mistice era pentru mine doar o fabulatie insa azi dupa ce am descoperit timid starea Theta dupa care urmeaza alte stari .. m-as mai gandi o data ce e real si ce nu. Sa revenim la oile noastre si anume ,, Pe strada mantuleasa" de la care am avut mari asteptari. Ma bucur ca n-am citit-o la 16 ani, 25 sau 39...n-as fi inteles nimic si chiar si acum abia am inteles ceva. Am inteles ca daca nu esti pregatit degeaba iti povesteste unu facerea lumii :)), am inteles ca orice poate fi interpretat si ca nimic nu e ceea ce pare. 

Mai presus de toate am inteles ca nu trebuie sa scrii romane de sute de pagini ca sa devii celebru si am mai inteles ca nu toata lumea trebuie sa te placa sau sa te inteleaga. Pe scurt abia daca am inteles ceva ...

Si inca ceva...evitati editia aceasta, desi coperta e frumoasa  cartea are multe greseli de tipar, pe mine personal ma deranjeaza ...e ca si cum as comanda mancare stricata . 



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Comment or no comment?

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie