Amfiteatrul Transilvaniei- traseu din Moeciu de SUS

 Am plecat de jos ...culmea din Moeciu de Sus, pe un traseu lejer. Din pacate cainii ne-au speriat putin, unii erau nelegati, din fericire asta nu ne-a descurajat. Si am avut parte de un traseu superb la capatul caruia ne-a intampinat un loc plin de o energie speciala. Ca motivatie mi-am stabilit ca la sfarsitul traseului sa ma delectez cu un capuccino, speram sa fie unul bun....dar am sperat de multe ori in van . :)

Sunt recunoscatoare pentru o zi superba de decembrie, o companie megaplacuta si un traseu nici prea dificil si nici prea facil.

In restaurantul Amfiteatrul Transilvaniei am avut parte de surprize atat de placute incat nu m-am oprit doar la un capuccino ci m-am delectat cu un vin fiert care a venit atat de frumos prezentat incat nu mi-a venit sa cred ca sunt in varf de munte, in plus a fost cel mai delicios vin pe care l-am baut, la niciun targ de Craciun nu am avut parte de un vin atat de bun...cu anason stelat.

Sceptici, ne-am comandat si o placinta cu branza sarata si verdeata, dupa o experienta la o terasa din centrul sibiului unde am dat 20 de ron pe un langos cat palma cu nume de placinta traditionala cu branza. Surpriza a fost pe masura, placinta a fost delicioasa si ne-am saturat doi oameni din ea. Deci se poate si la noi . 

Leaganele, peisajul si tot ce am gasit acolo merita sa repet traseul pe jos ci nu cu masina ( exista si un traseu pentru masina) 





























Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie