Targurile de Craciun - momeala pentru fraieri

 Da, da ...stiu sunt antipatica. NUmele meu mai mic e Grinch cel nemultumit.  In Bucuresti sunt vreo 3 targuri de Craciun, anul trecut n-am fost nici macar la cel din Piata Constitutiei care e la 2 pasi de mine. Hmmm... sa zicem ca-mi place si mie luminitele dar cozile, imbulzeala si totul vandut la suprapret ...ma deprima. Intr-un an ca sa nu inghetam de tot ( caci frigul nu-mi place deloc), am luat si noi doua pahare de vin fiert si 2 ceaiuri... ceaiul la acelasi pret cu vinul...care nici macar nu era vin, aceste bauturi magice servite in niste pahare de plastic..acum or fi de hartie. Avand copii mai mici pe vremea aceea, si-au dorit nu stiu ce scovergi, pentru care am stat mai mult de o ora la coada si culmea e ca s-au terminat cu vreo trei persoane in fata mea...asa ca am dat 50 de lei pe nu stiu ce porcarii doar ca sa nu zic ca am stat degeaba. 

Mai mereu ma uitam sa iau cate un cadou de pe la tarabe, jur unele erau proaspat aduse din  China si aveau pret de Austria iar eu salariu de Romania.

Ideea e ca targul de Craciun nu e facut pentru toata lumea...traiasca nebunia de Craciun! imbulzeala placuta prin targuri si supermarketuri ...eu anul asta beau apa plata...fara lamaie.

CRaciun fericit tuturor!!!


- Peste vreo 10 ani prevad ca targurile astea de Craciun se vor deschide pe la inceput de Octombrie ..asta doar daca va mai exista o limita de respect pentru Toamna. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie