Castelul BRAN 2020

Dupa vreo 5 ani m-am intors la BRAN, doar pentru ca eram in zona de ziua Anei si pentru ca mama si soacra mea nu mai vazusera un castel de pe timpul serialului cu Suleiman ala.

Am plans putin la poarta castelului; 45 de lei biletul pentru adulti, 35ron pentru cei peste 65 de ani...asadar trebuie sa fi pensionar batran... si ...am plans ...si am incercat sa calculez 45 x3 + 10 ron copilul de 9 ani...si asteptam in liniste sa abandoneze cineva operatiunea "vizitati castelul", n-a abandonat.... de rusine cred ca mamele noastre au renuntat la paine. pe luna in curs.

Castelul frumos, dupa cinci ani am vaut chiar si imbunatatiri, filmuletele cu ielele si anumite efecte speciale au fost pe placul mezinei.


De data asta eu mare fana Regina Maria am descoperit-o pe principesa Ileana, o fiinta extraordinara .


Dar de fapt as vrea sa va povestesc despre Liftul din curtea castelului, un lift care-ti promite o calatorie in timp. 20 ron biletul - fara reducere pentru copii sau alte lighioane.... curiozitatea si  siguranta faptului ca n-am sa mai vizitez Pelesul muult timp de acum inainte spre niciodata, m-a facut sa platesc 3x 20 ron pentru minunata calatorie in timp :))

Aceasta a fost doar o plimbare cu liftul, un lift animat de filmulete. Si un hil in unghu drept cu max. 7 proiectii, maximul fiind proiectia in care ne puteam incadra si noi ...apoi in doar 5 minute ne-am trezit intr-un nou magazin de suveniruri si in curtea castelului. 

Tot ce pot sa spun ca ca titlul ( Tunelul timpului) mi-a luat mintile si m-am trezit ca am atuncat 60 ron pe fereastra...deci va recomand sa mergeti la Balchick ..este muult mai frumos.




Tunelul timpului


Fantana dorintelor
Mascatii




Principesa Ileana, super -personaj  


principesa Ileana

tot principesa Ileana

Aceeasi principesa Ileana


Locul meu preferat





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie