De suflet - Desert

 In ameteala momentului, lucru de acasa + doi copii in online (+teme) ..pe care trebuie sa-i supraveghez sa nu vorbeasca cu colegii  pe whtsup in timpul orelor am uitat de blog si de mine....si de muuulte lucruri,

Si uite asa cum mi s-a indeplinit mie dorinta de a petrece mai mult timp cu copiii ,.dar oarecum absenta.....o prezenta pur fizica si de multe ori inutila.

Azi primesc un rezumat, review al blogului meu ...cel mai frumos ...cel mai cel si bineinteles de la o persoana foarte speciala din viata mea, o persoana mult mai talentata la scris dar fara blog, fara facebook fara retineri ..sa spunem ca e un fel de varianta Pro a mea, sau Ultra, sau  updatata :)) 

Cel mai tare e ca noi doua cand ne scriem pe whatsup ...rar ne scriem ,,Buna" sau "La revedere!" pentru noi nu exista formalitati....asadar azi in ziua dumneaei de concediu pe la ora 11:30 ma trezesc cu un mesaj pe whats up...simplu, direct si "elegant cat de cat": Deliciu ...cadou d-ala ptentru suflet pe care nimic nu-l poate egala:

Eu noaptea nu dorm

sau

Jurnal nu asa de intim 

(varianta ta, din pacate, vad ca nu mai e online, mi-ar fi placut sa il recitesc. Eu pastrez link-ul, poate intr-o zi reapare, miraculos) 

Adorm la 10. Ma trezesc la 1 noaptea ca nu mai pot sa dorm. Chestia asta ma face sa zambesc pentru ca maine mi-am luat concediu. Asa parca sunt mai multe ore de libertate.

Si totusi, ce sa fac? Am terminat de citit toate stirile, sunt la curent cu toata balacareala politicienilor. Imi aduc aminte de blogul tau. Super! Asta mereu ma entuziasmeaza. 

Ma pun pe citit. Poze...ce au crescut fetele. Stiu, mereu spun asta, da' nu e vina mea ca ele cresc! Vad si o farama de munte, natura, deja parca sunt si eu acolo. Ca un optimist incurabil, dupa cum m-ai acuzat ca sunt, nu mi-e greu sa imi inchipui ca am fost in vacante inexistente.

Mai departe...a inceput scoala. Nu stiu cine face mai multa galagie: sotul care sforaie langa mine sau eu care rad de absurdul situatiilor. Stiu ca nu e de ras dar... 

Ce imi provoaca cu adevarat un ras isteric e aia cu "incepe serviciul, s-a dus viata voastra". Iata-ma la 3 noaptea, fericita ca peste cateva ore sunt oficial in concediu. Telefonul de munca e inchis. O sa fac doar ce vreau eu. E ziua in care traiesc. Oare dna isi inchipuie cat de citata e? 

"Fa rai din ce ai!" Sunt fan de mult timp la chestia asta, probabil d-aia n-am luat-o razna. Adica par normala, ma rog (un pic) antisociala dar sa nu divaghez :)

"Daca Dumnezeu e cu mine, cine e impotriva mea?" Sunt o persoana vizuala, n-am ce face. Deja mi-l (cu l mic) inchipui ca pe bodyguard-ul meu personal, evident ca imbracat in haine de motociclist. Doar ti-am spus ca sunt perfect normala, nu?

Nelu Tiganu, Ion Nebunu si Didina - savuros text, parca m-am intors in trecut. La mine au fost: Gore 1 (era batran cand eram eu mica, avea cam 37 de ani :) ) si Gore 2 - frati buni. Nu erau prieteni cu munca da' nu juca nimeni table ca ei. Aud recent de la mama ca sunt in viata, bine mersi, ba au si copii, familie. Prefer sa mi-i amintesc la campionatul de table din fata blocului.

Si cum toate lucrurile bune se mai si termina, s-au terminat postarile noi. Ma mut in sufragerie. Vazusem mai devreme o stire ca in noaptea asta e la TV dezbaterea live Trump-Biden. Daca am noroc sa se comporte ca niste maimute, ca la prima dezbatere, o sa ma distrez in noaptea asta. 

S-a terminat dezbaterea. M-am distrat dar nu din motivele pentru care credeam. Cei doi candidati sunt exponentii perfecti ai suprematiei albe (desi nu e frumos, cica, sa mai spunem cuvinte d-astea) iar moderatoarea emisiunii a fost o femeie de culoare (ghicesti tu ce culoare, ca nici "negru" nu mai avem voie sa spunem asa, cand ne vine). Mimica lor, pe tot parcursul dezbaterii, merita sa imi pun scobitori la ochi, e aproape 6 dimineata.

Dupa dezbatere jurnalistii de la CNN ne spun cu ce au mintit candidatii, sau pe americaneste: "facts checking". Distractia continua.

S-a facut 6:30. Deja sunt in concediu, ar fi trebuit sa sune ceasul dar noroc ca mi-am amintit sa il dezactivez aseara. Mare zambet imi reapare pe fata...azi fac ce vreau asa ca...ma duc sa ma culc. Viata e frumoasa...si noaptea!


N-am blog dar l-am scris special pt tine 🤗


Text Lavinia Horia Banica :) varianta UltraProMAx la Roxana Popa Raducu

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie