Epoca Tampita

Fiecare epoca a avut titlul ei  - de aur, de fier,  bla bla ......secolul vitezei ... Ba, da eu jur ca acum traiesc in Secolul Prostiei. 

NU zic, poate ca asa eram si inainte, multi tampitei...dar acum care mai de care-si face reclama cu ajutorul internetului.

Sa va dau un exemplu' . In plina pandemie ultra modiala de Covid 19 numit si Coronavirus, cand oamenii stau carantinati si tot ce insemna anormal a devenit normal. In plina duduiala pe toate canalele de tele - transmisii - radio, tv, radio si in curand cuptor cu microunde si prajitor de paine cu ecran despre numarul de cazuri, infectari, ,,poarte masca!", "spala-te pe maini" + diverse simptome covid....deschid azi facebookul si vad ceva ce ma lasa ....conform secolului in care traiesc....adica....proasta.

Ma aflu pe un grup de boli autoimune in care fiecare Duamna isi expune niste simptome, urmata de intrebarea," mai are cineva asa? o fi de la tiroida?." De exemplu ...Mi-am rupt un picior acum doua saptamani, inca ma mai doare, s-a mai intamplat cuiva acest lucru? o fi de la tiroida?...apoi se comenteaza intr-un stil elevat, discret, util si romanesc: "esti proasta", "du-te la balamuc", "da, da mi s-a intamplat si mie, da cu rostopasca", "nu, n-are nicio legatura". "in ce copac te-ai suit?" , "cum s-a intamplat?" si tot felul de comentarii care mai de care mai interesante si futile. De ce nu ies din grup? pentru ca am aflat si lucruri utile, interesante si ajutatoare ( termen de care am aflat cu ajutorul scolii online) ...de exemplu sa nu mananc jumatate de ora dupa ce iau tratamentul, lucru pe care nu l-am aflat de la niciun medic la care am fost.... minim 7...de ce nu ma mai duc la doctor?! fix d-aia.

Asa: Azi vad pe grup acest mesaj:

Noi nu murim de covid nici de bombe biologice, vom muri de prostie intr-o epoca a tampeniei numita foarte dragut si Secolul Prostiei .
Numai bine va doresc!
Pesimistul de serviciu


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie