CONCURS - CARTE ,,MATASE SI UMBRE"

Magnificul concurs s-a INCHEIAT ; Random a ales nr. 4
Felicitari Adriana !!!


 True Random Number Generator 4







Eu stiu un lucru, cartile nu sunt facute sa zaca in biblioteca; eu nu le cumpar doar de ornament asa ca imi place sa le ofer....recunosc ca de anumite titluri ma indragostesc iremediabil.

Iar cand primesc carti consider ca e bine sa le dau mai departe

De data aceasta am sa o ofer prin intermediul blogului.

Am o carte de oferit, cine si-o doreste imi poate lasa un comment pe blog cu numele complet. Poate vreti sa o dati cuiva drag, nu stiu :)

Orice share pe Facebook sau google+ ( de pe iconitele din josul postarii) sunt bine venite dar nu obligatorii










Extragerea premiului o voi face pe 20 Februarie si castigatorul va fi anuntat in aceasta postare. Random.org ma va ajuta.
Inmanarea premiului o voi face personal pentru persoanele din Bucuresti si prin posta celor din afara acestui.




Mult succes!!!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Comment or no comment?

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie