Haus der Music _ #Viena2

 Un loc foarte placut la 10 min de mers pe jos de Stephanplatz, aproape de Muzeul Mozard/

Cel mai mult m-a impresionat simularile de sunet prin care intelegeai cum anumite sunete sunt auzite de fat in burta mamei. 

Mi-au placut si perceprea sunetelor de aceleasi fel de diferite animale + om

Si bineinteles tot ce a insemnat vibratie vs sunet.

Mi-a placut simularea sunetului pe parcursul anilor in care Beetowen si-a pierdut auzul.

Multe chestii au fost de umplutura, altele de fun, La simularea ,,dirijatului: m-am enervat putin, deoarece am stat la coada civilizat si cand sa ne vina randul, niste copii lasati de capul lor au luat bagheta,...apoi au venit alti copii,..sincer si cu tot ne-respectul cred ca mamele lor erau la baie si faceau alti copii ... cam depasite de situatie. 

Si realizez ca n-am facut atat de multe poze :), e mai mult un muzeu al vibratiei si al simturilor, asa ca nu am prea multe poze. 















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie