Palatul Schönbrunn - #Viena3

 La pomul laudat sa nu te duci cu sacul. Din nou se pare ca mi-am creat asteptari prea mari . Probabil pentru ca am citit undeva ca este singurul palat care poate rivaliza cu Versaillles.

Un domeniu imens;Trebuie sa mentionez ca n-am intrat la zoo, desi este renumita si chiar daca sunt un personaj convins anti-zoo (familia mea rezoneaza intru totul cu mine), recunosc ca pretul destul de ridicat, noi fiind 4, plus ceva durere de picioare ne-a facut sa ne razgandim, desi am primit recomandari din mai multe directii.

Lume multa, poze peste tot, o nebunie totala pentru mine, curtea si gradinile destul de frumoase insa incomparabil cu Balchick.

Ne-am plimbat, am urcat, am cautat loc de poza, am stat pe iarba, am mancat o inghetata si apoi am cautat inebuniti o toaleta. Am gasit-o la intrare, langa suveniruri, cu taxa de 50 de centi si coada lunga sa te-ajunga, Magazinul cu suveniruri plin cu de toate scumpe si usor de gasit pe siteurile chinezesti, da, da... sunt eu .... critica si nemultumita, e ok. 


Nu ma indoiesc ca cele 20-40 de camere ar fi fost uimitoare insa/// n-as fi avut atata rabdare

Chiar  daca ma voi intoarce in Viena in mod probabil as vizita palatul lui Sisi la un pas de Stephanplatz si la 3 pasi de Parlament si Rathaus, dar nu cred ca m-as intoarce la Scbonbrunn decat daca m-as plictisi foarte tare.

































































Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie