Totul e vibratie #Vex King

 O carte care se leaga de tot ceea ce am citit pe aceasta tema pana acum . Esti ceea ce gandesti.

" Pentru inceput sa ne aducem aminte ca orice lucru este format din atomisi fiecare atom este o mica vibratie" asta ma duce instant cu gandul la Leonardo Davinci  si aceeasi revelatie pe care am avut-o in momentul in care am aruncat o piatra in apa si am vazut cerculetele acelea care se formeaza in urma pietrei care strapunge apa....la fel se intampla cu vocea, zgomotul dar si cu gandul.

Desi credinta a reusit sa faca omul sa creada intr-un Dumnezeu invizibil, oamenilor le este greu sa creada ceea ce nu vad. ..cum ar fi vibratia.

Diferenta dintre mine si multi alti oameni este ca eu cred in ceea ce simt mai mult decat in ceea ce vad.

 " Urechea umana , de exemplu, va auzi doar undele sonore care au intre  20 si 20.000 de vibratii pe secunda. Ceea ce nu inseamna ca nu exista si alte unde sonore, doar ca noi nu le putem percepe" - citat din categoria "stiati ca!"

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie