Viena - CENTRU_ DUNAREA_ PRATER

Viena 

Plimbare prin centru, Stephanplatz, Paltul Sisi, Casa Mozart, Volkspark - si trandafri plantati cu dedicatie, o idee geniala.


In curtea Palatului Sisi, Eu, Omul :)) din spatele meu si Selfie cu statuia








Am traversat Dunarea de la Prater spre centru , 







                                            
                                                                Trenul care trece Dunarea


                                      



                                Plaja, pe malul Dunarii si ,,soparlele" intise pe sezlong,




Piscina pe Dunare






La metrou




















Cam asta numesc eu minimum de civilizatie, o cismea la colt de strada + un castron pentru animale, langa, se aflau niste ghivece mari cu plante ce faceau coltul vesel. Nu ne aflam in centru, eram pe langa statia de metrou Schweglerstrase




Casa lui Mozard, o casa ca toate casele










In curte la Sisi se lucra intens, brummmmm










Pozele mele preferate










Floarea asta o am acasa, ciulinele









Cladirea cu sobolani sau Rathaus








Catedrala Sf Mihail unde am avut full acces










Stephanplatz si catedrala care m-au impresionat tare. Poate si pentru ca am prins un moment magic, am dat coltul pe o strada iar in fata noastra se afla catedrala luminata de soarele spre apus, clopotele bateau si senzatia era una de magie pura...am revenit brusc la realitate cand am vazut multimea de oameni. Fiind in extrasezon chiar ma gandeam oare cat de aglomerata poate fi #Viena de Craciun.







Trandafirii vis-a vis de parlament, plantati cu dedicatie. Pentru tata si mama, pentru fiul nostru, pentru doctorul X. Mi s-a parut o idee geniala. Mai ales ca in zilele noastre avem de toate mai putin aceasta recunostinta impartasita cu lumea.

 
























Prin Schonbrunn




























In biserica  Sf. Mihail, langa Palatul Sisi










In muzeul Mdm Thussau o holograma ne povestea cat de grea e viata


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie