Activitati Gradi Mara - 2015

Colaj Lalele

A se observa fluturele de sus si bufnita din josul paginii..cu mentiunea si explicatiile autoarei






Si daca tot am inceput zic sa postez toate pozele pe care le mai am prin telefon cu activitatile piticei la gradi.
AAA... si sa va spun un secret...mi-a spus tare mandra de dimineata:
- Mami ieri am fost de servici la gradi cu mamaliga , dar nu sunt chiar mare. :))
Imi place ca Doamna I. M. o implica si o pune la treaba facand-o responsabila.
A o mia oara, multumim ! :)






Uite mami, ti-am facut o floare!

Zapi Mara

O dimineata in care urma sa ne pupacim de ramas bun

LA joaca cu Miha

Felicitarea Bradut- intunecat - proiect acasa :)
La teatru  cu bluza Elsa cu paiete :)





Si un proiect mai vechi de a lui A, ca sa nu se simta exclusa  :)



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie