Programing kids



Mi-am dat seama (bine am si citit, si sigur cercetatorii britanici au facut multe cercetari); ca suntem programati.
Priveam la tv cum in unele traditii, furnicile sunt delicatese, la fel si frigaruile din niste virmi grasi; asa au fost programati..noi am fost insa programati cu ceafa de porc ..iar insectele le-am clasificat la scarbosenii.
Imi aduc aminte ca in copilarie imi placeau serpii, bunicul meu m-a surprins in timp ce mangaiam un sarpe de casa si  a avut ani de zile mustrari de constiinta pentru ca l-a ucis iar asta probabil a adus blestemul  unei demolari ulterioare a intregii gospodarii de catre regimul comunist; bunica din partea mamei insa m-a programat prin tipete si spaima la fiecare emisiune a enciclopediei si chiar la surprinderea balaurului in gradina..plus nenumarate povesti cu serpi oribili si ucigasi...acum nici nu ma pot uita la discovery desi atunci jucaria mea preferata era un sarpe de plastic pe care il tineam de coada in timp ce se unduia si in acelasi timp copiii deja programati se speriau fugind prin tipete.
Imagini pentru copii hindusi si cobra
Hindusii insa au o alta cultura si isi programeaza altfel copiii. Probabil am fost hindus intr-o viata anterioara insa setarile mi-au fost sterse pe la 6 ani. Acum am o adevarata fobie.


Si uite asa devenim programatori, trebuie sa fim insa foarte atenti pentru ca programarea se face cu dar si fara voia noastra.

In plus copii iau unele lucruri ca atare. De exemplu daca te tot vad cum scoti bani din piatra seaca (bancomat) vor crede ca banii sunt usor de procurat.
Daca ii iei tot timpul ceva de la magazin, va crede ca asta i se cuvine.

In weekend am avut o revelatie. M. ma tot batea la cap ca eu in telefon am Pizzerie si ca ea nu are voie la aplicatia de taxi pe care a apasat-o la un moment dat iar reactia mea a fost Tipat de Panica ...mai rau ca la Foc.
Ieri cand sa plecam de acasa spre Zurli, deschid aplicatia de taxi.
- Mami ce faci, suni la Pizzerie?
-AAA? NU ..DE UNDE CHESTIA ASTA CU PIZZERIA NU INTELEG...
 Pe drum aproape de Calea Mosilor imi arata un mare panou publicitar (e innebunita , studiaza fiecare panou si ma anunta cand sunt promotii); si fericita imi spune:
-Uite, e ca la telefonul tau
-SPEED Pizza ...
M-a incuiat, taximetristul care si-a muscat obrajii tot drumul n-a mai putut, a inceput si el sa rada.
- Pai...parca ...nu stiai ...sa citesti...  am ingaimat eu ......doar litera A o cunosti, si n-ai nici macar 4 ani...

Asadar. Succes la Programare!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie