No smoking - ziua 11

Da stiu, stiu...m-am mai asat de fumat de n ori; stiu..sunt ca Petrica cu lupul.

Dar sunt mandra de cele 11 zile fara tigara, sunt mandra ca ma abitin de la un viciu mai puternic decat mine... am momente in care imi vine sa mananc o tigara ..sa mestec tutun cu menta.

Acum 12 zile, m-am trezit facand un gest pe care-l detest, o chestie uzuala care imi incalca niste principii autoimpuse...recunosc ca nu era prima data cand o faceam ...am facut-o de multe ori in ultimul timp si anume mi-am aprins o tigara in timp ce mergeam grabita spre casa...nu o savuram, nu ma relaxam...o fumam cu ciuda, nervi si fuga...acum cand va povestesc am gura punga ...as fuma o tigara! Ei bine si cum mergeam eu grabita tragand din tigara un biciclist trece pe langa mine si-mi spune: (de mult timp nu mi-a mai spus cineva, ceva pe strada..asa ca am prins tot)
-Fi-ti-ar tigara a dracu! eeeee.....mai bine-mi dadea doua palme sau chiar un pumn in capul pieptului caci in momentul acela am auzit-o pe bunica cu toate teoriile antifumat, cu rugamintile si chiar cu biletul pe care mi l-a scris si l-am gasit fix in pachetul de tigari pe la 17 ani; l-am auzit pe unchiul meu drag cu alte teorii antifumat si cu rugamintea lui ca propria-i fiica sa fie ferita de acest viciu....si uite asa am mai tras un fum si inca un fum gandindu-ma ca ingerii nu dracuiesc.
In noaptea aceea am fumat tot pachetul (am mai rams totusi cu una ...o singura ispita..pe care am ascuns-o in dulap...nu pot sa o arunc...ceva ma opreste).

Ei bine si daca in urma cu 11 zile am intalnit un inger azi l-am vazut pe celalalt. Venind grabita spre serviciu..un om batran, tuciuriu si cu dinti argintii..o boratura de om , invatat sa ceara chiar de propriul ADN:
- Ai sa-mi dai o tigara, spune pe vocea ragusita
- NU, ii raspund rastit plina de spumele marii caci abia incercam sa uit ca n-am si nu-mi trebuie si in puii mei apare mosul asta infect sa-mi aminteasca...@##%^%$#**)()&%$##
-Urato! imi spune el timid ..  trecusem deja
ma intorc si cu toata teama pe care mi-au insuflat-o genele si viata din Rahova, ii zic rastit
- Frumosule! oricum nu cred ca a prins ironia, nici eu pe a lui @$^$$#

Apoi grabit traversez prima jumatate de strada si se face rosu, pe mica insulita stau si admir Catedrala Neamulu prost apoi privesc in fata mea un tip brunet, tinerel si foarte dragut cum se chinuie sa-si aprinda o tigara ...mmmmmm

-PIEI SATANA!

Sper ca in urmatoarele 11 zile sa nu mai scriu pe tema asta :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie