Aspiratorul Philips si confetti

Intro frumoasa zi de Martie am primit spre testare  un Aspirator performer cu sac, mai exact modelul FC8726/09; initial am fost dezamagita pentru ca urasc sacii de aspirator...plini de praf...insa acesta este de unica folosinta cu o capacitate de 5 l....asadar am inceput studierea instructiunilor si pachetului din dotare.

Mi-a placut in mod deosebit peria cu ajutorul careia mi-am curatat laptopul de praf, apoi orga copilului si chiar praful din carti si de pe tablouri (n-am multe ...vreo doua icoane)

In cutia primita de la buzzstore am primit si un kit de murdarire, serios?; am doi copii de ce as avea nevoie de un astfel de kit cand am plastelina lipita pe mocheta si inevitabil pe ciorapi; sclipici de toate culorile, bilute, hatriute albr si colorate, varfuri de creion si multe altele ...sa nu va treaca prin cap cum ca as face curat o data pe luna incat se strang atatea. Habar n-aveti ce pot face doua fete cucuiete.
In fine mezina n-a rezistat si a luat punga de confetti...au facut o adevarata petrecere incat la final ne venea sa le punem aspiratorul si pe par si pe pantaloni. Cand a intrat tati in casa a fost de-a dreptul socat.
Apoi cand a aspirat a mai avut un soc. Mezina plangea si suspina caci nu mai ramanea nimic in urma aspiratorului.
Asa cum bine se poate vedea din imaginile de mai jos.
















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie