Fiecare inceput e frumos, in martie incepe Primavara

Urasc 'martisoarele' made in China (a se citi ceaina :D); si de asemenea urasc sentimentul frustrarii de 1 Martie a faptului ca nu resusesc sa-i iau mamei si doamnelor de la gradi si scoala ceva ce mi-as dori ...stiu..nu caut unde trebuie. Dar din pacate nu am foarte mult timp la dispozitie ...iar la magazinasul din colt si la tarabele insiruite nu gasesc nimic..nimic in afara de pietre si brose de  prost gust ...dar de care m-a fi bucurat acum 20 de ani ..... mi-as fi dorit sa pot merge la targul de la Muzeul  Taranului Roman, dar din partea asta a Bucurestiului mi-e mai usor sa ajung la Teleorman :(.
In fine .....ne-am jucat si am reciclat, am modelat si am pictat...si ideea e ca ne-am distrat facand martisoare.






















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie