Catedrala Neamului - Prost

Imagini pentru catedrala mantuirii neamului
Daca esti credincios (a se citi bisericos) mai bine nu citi , te rog !!!


Pe la 10 ani cand am vazut Casa Poporului ...am zis...,,Doamne ce Casa mare!"

Pe la 17 ani pe cand treceam zilnic pe langa acest monument al comunismului, ma inchinam si ma rugam ,, Doamne, ce bine ar fi sa lucrez si eu intr-o asa institutie!"
Pe la 20 de ani am mers la primul si al doilea interviu chiar in Casa Poporului..am admirat scarile, lifturile, incaperile....m-am inchinat la fiecare test...dar n-a fost sa fie...sau poate nu m-a dus capu....sau poate nu m-am inchinat destul...incetasem sa ma mai inchin pana de curand.

Imagini pentru catedrala mantuirii neamului

Probabil ca un om cu scaun la cap mi-a observat inchinarile de-a-lungul anilor, si gandindu-se la mine si la imaginea unui om ce se inchina aiurea pe strada s-a gandit sa faureasca o Biserica...mare...mare, care sa nu eclipseze Casa Poporului dar nici sa nu fie mai prejos.
Imagini pentru catedrala mantuirii neamului O magaoaie oribila pe langa care trec de 2 ani..si la care se lucreaza intens....pe cel mai mare frig, pe schelele inalte semunceste...e un santier continuu , niste locuri de munca, niste bani spalati, asta ....vroiam sa spun ...investiti; abia astept sa vad turnuletele aurite ce sclipesc in soare; crucile semete pe care Dumnezeu Insusi va cobora sa le sfinteasca.
Si toate asta intr-o tara in care copiii n-au ce manca in orfelinate, bolnavii stau cate doi in pat in spitale; apartinatorii cumpara medicamente caci in spital lipsesc cu desavarsire; in tara in care primul ministru crede ca orice copil de 6 ani detine un smartphone ..dar n-au incaltari sau n-au tinut in viata lor o cutie de culori in mana.


 Imagini pentru spital romania  Imagini pentru spital romaniaImagini pentru scoala romania
In tara in care ...Dumnezeu i-a lasat pe oameni sa-si faca de cap invocand numele lui. Caci si o nunta in post se poate face cu o dispensa de la Patriarhie.
Oare cat costa un bilet in rai?





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie