DEPENDENTE _ RETELE SOCIALE

 TOT CEEA CE NU POTI CONTROLA TE CONTROLEAZA!

Cine e stapanul tau? Nu te grabi sa raspunzi caci daca deschizi telefonul sa te uiti la ceas si ramai captiv peste 10 minunte in ecran iti garantez ca nu mai esti de multa vreme stapanul tau.

Am fost foarte fericita cand in sfarsit am renuntat la fumat, m-am mai ajutat de vape si nu m-am lasat influentata de parerile neavizate, nascute probabil din o oarecare invidie sau ... ,,Vapele astea-s mai rele decat tigarile" , caci eu azi nu mai simt nevoia nici de vapa si nici de tigara, dupa 20 de ani de fumat activ sunt in sfrasit un OM LIBER. 


Retelele sociale si Inteligenta Artificiala sunt din pacate mult mai nocive, ne omoara incet si sigur, incepand de la creier. Si din pacate cei mai compromisi sunt copiii nostri. Tu constientizezi asta?

Daca acest Covid ar fi fost programat il suspectez de complot pentru digitalizarea in masa.

Azi doar cartile imi mai spun adevarul. Am sters aplicatiile FB si Instagram din telefon, FB-ul a rezistat peste 4 luni, pentru orice postare intram din google caci iconita pe ecran nu ma mai ispitea, era ca o gogoasa pentru creier, nu te satura doar te intarata.

Nu mi-am facut cont pe Tick Tock chiar daca ai mei copii au si ma lupt zilnic pentru o ora de luciditate departe de telefon.

Eu cred ca aceasta tehnologie fooarte utila pe de-o parte deoarece conecteaza oameni pe care altfel i-ai fi uitat , te controleaza -  ce sa mananci, ce sa imbraci, unde sa-ti faci cumparaturile, si unde sa pleci in vacanta. Cum sa ramai legat si manipulat, condus ca o marioneta.

Oare vom ajunge o lume de Pinnochio?! 

Intentionez sa sterg toate aplicatiile din telefon, tot ceea ce tine de retea sociala. Nu veti mai primi likeuri de la mine decat foarte rar si voi posta doar prin intermediul calculatorului.

Nu voi fi pescuita de reclamele imbietoare la haine, pantofi, mobila sau te miri ce si voi redeveni un om liber. Doar ca... doar cu o floare nu se face primavara ! insa eu voi avea primavara mea.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie