SCOALA DE SOFERI BUCURESTI SECTOR 5 MAYA DRIVE

 SA FIE FOARTE CLAR DE LA INCEPUT - PAREREA PE CARE MI-O SCRIU AICI NU E PLATITA SAU RECOMANDATA, cei de la scoala nici nu stiu de asta :D.




Asa cum am mai spus tot ceea ce  scriu este doar pentru ca asa simt in cazul de fata si sper ca cineva in cautarea unei scoli de soferi bune spre excelenta sa gaseasca ,,prospectul" si sa ia o decizie in favoarea sa.

Am lasat sa treaca vreo 5 luni de cand am luat carnetul de soferi ca sa pot scrie la rece.


Am 42 de ani si toate fricile din lume ( intre timp le-am educat) , nu-mi placeau masinile - am avut rau de masina dintotdeaua, Pana la un moment dat cand m-am  intrebat ,, eu  nu o sa conduc niciodata  o masina?!", intrebarea aceasta mi-am pus-o in urma cu vreo 7 ani.

Din cand in cand intram pe net sau la propriu prin scoli de soferi renumite ca sa aflu informatii, ca sa-mi fac un buget, plecam mereu gandindu-ma ca ori n-am timp, ori n-am bani, ori pur si simplu nu-mi placeau raspunsurile, atitudinea, nu era acel ceva....

Un prieten imi spune de Maya Drive, stiam si eu de scoala dar inca nu o testasem, mi se parea ca nu e asa cunoscuta. Intr-o zi ..din senin m-am dus direct catre sediul scolii, sun ..intru si ma intampina doamna Elena, ulterior aflu ca face parte din afacere, dna Elena nici nu sare pe mine cu oferte *  ( cum faceau prin alte parti) si nici nu ma descurajeaza ba chiar ma interogheaza si -mi da impresia ca-mi face un profil psihilogic. Ii spun ca stau prost cu timpul, cu banii si ca nu stiu nimic despre soferie dar vreau sa invat. Ma incurajeaza si -mi da exemple de cazuri fericite si nefericite. Imi ofera flexibilitate, asta imi place cel mai mult. ..- Daca nu intelegi manuala. asa cum spui. te mutam pe automata. Daca nu rezonezi cu masina, te mutam pe alta"

Aleg sa fac partea medicala cu ei stiind de la sotia prietenului meu ca a pierdut vreo doua zile cu asta. Ma felicit si mai, mai sa ma pup ca am facut aceasta alegere. Sunt dusa si adusa de la sediu scolii catre clinica medicala, indrumata spre fiecare cabinet, nu stau la nicio coada, totul merge ca uns. Pe drum aflu pe ce site sa intru pentru teste.

In saptamana urmatoare incep partea de ..educatie rutiera.. sau cum se numeste, imi scapa termenul. Ni se explica semnele  clasificat, punem intrebari, ni se dau exemple si asta ma ajuta mult in partea de teorie, pana sa merg la aceste intalniri sa le spun asa nu treceam de 17 puncte la teste. Avem chiar masinute pe mesele de scris.

Incep scoala cu un instructor care-mi da incredere in mine dar din pacate simt ca nu e ceea ce trebuie, e genul de barbat care nu ma lasa sa-mi dau seama unde gresesc, foarte bun, insa cu timpul doar din mimica lui imi dau seama ca gresesc. Schimb masina. Vine, ma ia de acasa, se muleaza pe programul meu dar...nu e pe frecventa mea. Schimb instructorul, in capul meu scenarii , cand m-a sunat dna Elena sa-mi spuna, imi parea rau insa... dupa ce l-am cunoscut pe Adrian mi-am dat seama ca Doamne, Doamne vrea ca eu sa invat sa conduc. Chiar Adi spune la un moment dat pe parcusul sedintelor ca ,, am potential" desi eu sunt sigura ca sunt cam praf..ma agat de potential si incerc sa ma dezvolt.

Fac o paranteza, nu eram disperata dupa carnet, eu am vrut sa invat sa mut masina din fata portii sau sa pot merge de urgenta la spital in caz de betivi in familie :))

Adrian ma invata cum sa flexez pedalele, cum sa franez fara sa vars cafeaua pe el, ma incurajeaza ca pe pinguini, eu sunt crispata ca o  matura de lemn, ma  cearta fin ( foarte fin) si constructiv, aproape in ras atunci  cand fac greseli elementare si grave ( intru pe contrasens in giratoru, ma agat de greseala de acum 3 minute si ma blochez acolo) Stiu ca toti spun asta dar eu sunt sigura ca am avut parte de cel mai bun instructor auto, un sensei as putea spune,

Un instructor cu de toate: calm, inteligent, motivationist, punctual, asumat ce mai...in momentul asta nici nu stiu daca e real asa ceva.

Cu o zi inainte de traseu aveam programata o sedinta, imi luasem o zi de concediu special pentru asta insa masina a inceput sa dea rateuri, ma suna Adi din service sa-mi spuna ca nu poate veni la sedinta programata. Nu-mi fac griji pentru banii pe sedinta, oricum dna Elena imi daduse niste sedinte din partea casei si oricum puteam sa fac sedinta si dupa examen caci ... nu as fi crezut nici intr-o mie de ani ca voi lua permisul din prima.

A doua zi de dimineata Adrian a venit la poarta mea la ora 6, aveam programare la examen de la ora 8..pana la 12.00. Am mers prin oras, mi-a spus niste lucruri atat de impotante psihologic incat le folosesc si azi, nu vi le spun, credeti-ma ar trebui sa fie marca inregistrata. Mi-a explicat problema pedalei  pe care nu reusise sa o rezolve integral in ziua precedenta, se pare ca ma adaptez, asa ma invatase sa ma adaptez situatiei, despre asta e vorba.

Dupa examen, la care am tremurat ca o gaina la limita cu preinfarctul, ii spun:

- Mi se pare ireal, un miracol! ( eu n-am crezut nicio clipa ca voi lua examenul)

imi raspunde calm

- Mie nu, hai sa te duc acasa!  dar nu inainte sa o sune pe dna Elena si sa se bucure impreuna cu ea pentru mine

Poate v-am plictisit cu povestea mea insa daca ati fi in pielea mea fie si pentru o secunda ati intelege.

Daca vrei sa inveti sa conduci mergi la Maya Drive si oricat de ocupat ar fi asteptati-l pe Adrian, e de departe cel mai bun.


* dupa gafa cu giratoriul, mi-a spus ca e sigur ca nu voi mai repeta niciodata greseala asta, in mod evident Never Ever- mi-am invatat lectia, despre asta e vorba, nu?!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie