IARTA

PUTEREA DE A IERTA - TERAPIA PRIN IERTARE

 Tu cat de puternic esti?!!!!

Puterea de iertare este una dintre cele mai mari puteri. ,, si iarta-ne noua greselile noastre asa cum si noi iertam gresitilor nostri"  Initial credeam ca sunt bine cu asta insa... intrand mai adanc in autocunoastere mi-am dat seama ca inainte de toate trebuie sa ma iert eu pe mine, apoi trebuie sa-i iert pe toti aceia care mi-au gresit si pe care ori ii detestam. ori ii uram, ori incercam sa-i uit insa de fiecare data ma intorceam la ei, la vorbele lor si judecam SI MA AUTOINCARCAM cu energie negativa care dauna..cui credeti?!!!

De exemplu aveam o rana veche cu cineva apropiat din familie care mi-a spus pe vremea in care eram insarcinata ca daca copilul meu este baiat nici nu vrea sa-l vada, am carat aceasta povara douazeci de ani; copilul este fata dar din pacate cu multe probleme de sanatate, persoana nu s-a agitat prea tare sa petreaca timp cu ea ..deci vorbele au fost doar ca sa fie... iar eu am lasat niste cuvinte sa ma afecteze ani de zile desi in tot acest timp controlul ar fi trebuit sa fie la mine.

Cu siguranta persoana care le-a spus, le-a uitat inca de atunci insa eu m-am incarcat cu toata energia negativa a acelor cuvinte dureroase pentru ca asa simte o mama la primul copil.

Lucrez sa ma iert ca n-am iertat, imi cresc zilnic vibratia de iertare -iertand. Iertand toate greselile care mi s-au facut cu voie sau fara de voie si consider ca mi s-au facut multe asadar am mult de iertat. 

Spor! eu intru in terapia iertarii 

De fiecare data cand imi vine un gand de judecata catre cineva e clar ca trebuie sa-l/o iert pentru asta  si cele mai multe ganduri de judecata vin catre mine. Interesant, nu?!

Se pare ca am multe bube, karma, ranchiuna....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie