SFANTUL EFREM

 Nimic nu e intamplator!  Nu cred in magie sau in minuni inexplicabile, doresc ca acest lucru sa fie clar de la inceput.

Dar la fel de clar stiu ca ,, Dumnezeu are un salon de frumusete" si oamenii cu adevarat buni au aceasta frumusete in ochi, pe fata si in suflet.

Eu nu prea credeam in sfinti, am o altfel de credinta, biserica pentru mine e doar o cladire in care poti sa te rogi, eu ma adresam direct lui Dumnezeu caci daca Dumnezeu e cu mine cine poate fi impotriva mea?!

Inca de la inceputul anului tot eram indreptata spre Manastirea Radu Voda din Bucuresti, probabil cea mai apropiata manastire de casa mea. Nu vedeam legatura, nu intelegeam nimic.

In toamna acestui an, intr-un moment de rascruce ca sa spun asa,  o prietena foarte buna ma sfatuieste sa merg la aceasta manastire, culmea e ca ea ajunsese inaintea mea desi locuieste in afara Bucurestiului, Tot ea imi povesteste in linii mari despre Sfantul Efrem si puterea acestuia, fara sa-mi influenteze in vreun fel liberul arbitru.

Dupa ce am citit vreo cateva carti pro si contra povestilor din religie in capul meu nu se legau lucruri si inca nu se leaga, deoarece din punctul meu de vedere sunt prea multe inflorituri fara rost sau cu un scop nu tocmai decent si inocent.

Intrand in manastirea Radu Voda,  pe jos, dupa o zi de munca ( intentionez sa repet aceasta experienta cat de curand), inteleg si mai bine cursul de Managemnet de Proiect - stakeholders, delegare chiar si buget (resurse).

Pai daca exista un proiect important, oare nu e acela Pamantul?! Dumnezeu e managerul acestui proiect iar sfintii sunt cei prin care lucreaza. Lucrurile nu sunt chiar atat de complicate, mai ales daca incerci sa le intelegi sensul. Inca am anumite piedici sau neintelegeri insa foarte multe lucruri se leaga. 

O sa dedic o eticheta in acest blog Sfantului Efrem si am sa las aici cateva rugaciuni esentiale.

Interesant este ca zilele trecute am facut o descoperire fantastica . Pe frigider si pe centrala am lipiti multi magneti din vacante si vreo doua din biserici , asadar am si doua iconite din acelea mici plastifiate, una pe frigider si una pe centrala. Nu le-am dat importanta, nici nu stiu de unde le am, daca le-au adus fetele din excursii, ideea e ca azi am aflat (am citit pe ele :D - caci nu ma interesase pana acum) ca amandoua il reprezinta pe Sf Efrem. si amandoua stau la mine in casa de multi ani. Intamplator sau nu?



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie