Indragostit de lume - calatoria unui calugar Budhist... - cadou


M-am luptat vreo trei luni cu aceasta carte, poate nu eram pregatita, poate nu aveam starea necesara. Cert este ca mi-a deschis calea catre alte carti muuult mai interesante, aceasta dovedindu-se a fi startul.
Eu nu as fi avut curajul sa scriu o astfel de carte si  as fi considerat-o ,,prea putin" insa ,,la rece" cartea asta se poate sa fi fost ,, prea mult".
Am inteles cat de cat credinta budhista si cel mai important este ca am inteles stare de tranzitie prin care trebuie sa trecem cand facem o schimbare,
Desi nu stiu cat de mare legatura are pot spune ca aceasta carte impreuna cu celelalte pe care le-a atras dupa...aproape mi-am vindecat cea mai mare frica si anume frica de moarte.
Lectura placuta!

Am primit cadou aceasta carte de la una dintre cele mai bune prietene ale mele si pentru ca dar din dar se face rai as putea sa o daruiesc persoanei care-mi lasa un comentariu la postare. Pe principiul primul venit, primul servit.



Comentarii

  1. Bardo este un cuvânt tibetan care ȋnseamnǎ „tranziţie” sau „intervalul dintre finalul unei situaţii şi debutul alteia”. Bar ȋnseamnǎ „ȋntre”, iar do ȋnseamnǎ „suspendat” sau „aruncat”.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comment or no comment?

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie