Rugaciune catre Sfantul Efrem cel Nou pentru gasirea unui serviciu

 Preacuvioase Parinte Efrem, cu grabire alerg catre tine, caci, afland  cat de mare este multimea celor pe care i-ai ajutat sa -si  gaseasca un serviciu, vin sa ti cer si eu ajutorul. Sufletul imi este tulburat si ostenit de la atatea incercari si mahnirea ma cuprinde la gandul  ca parca nu este si pentru mine un loc in care sa-mi castig o paine mai buna. ( painea cea de toate zilele).

Niciunde pe unde am cautat nu am primit un raspuns bun, ci am ramas doar cu asteptarea si dramul de nadejde ca poate- poate se va schimba ceva in bine si pentru mine. De aceea, te rog, Mare Mucenice Efrem, fii si mie milostiv, caci sunt incredintat ca tu poti sa randuiesti imprejurari folositoare ( oportunitati), iar glasul tau cel bland poate preschimba inimile oamenilor intru a fi binevoitoare.

Spulbera toate cele care imi stau impotriva si invredniceste-ma ca nu numai viata mea pamanteasca sa se preschimbe in bine, ci si alcatuirea sufletului sa se stramute in lucrarea credintei si implinirea dumenzeiestilor porunci ale domnului nostru Isus Hristos.

Fa in asa fel, incat la locul de munca . pe care o sa-l dobandesc prin sfintele tale rugaciuni sa imi fie spre intarirea intru cele bune si spre cinstea vietii, ( ca nimanui sa nu-i mai fiu povara),  ci insumi sa le fiu de ajutor celor care le este de trebuinta. Fie ca sub aripa acoperamantului tau sa fiu pazit de toata lucrarea cea rea si vatamatoare si, dobandind cele trebuincioase aici, pe pamant, sa am si inima recunoscatoare catre iubitorul Dumnezeu, pe care sa ma invrednicesc a-l cunoaste mai bine.

Te rog Sfinte Parinte Efrem, ajuta-ma acum si in toata vremea vietii, ca, traind sub ocrotirea binecuvantarii tale, sa mi se innoiasca cele launtrice, spre credinta lucratoare savarsita in numele Dumnezeului nostru, Tatal si Fiul si Sfantul Duh, acum si pururea si-n vecii vecilor. Amin.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie