1 luna - 7 iulie

Azi pitica mea cea mica a implinit o luna ...iar eu am o luna de cand ziua e noapte si  noaptea e zi....in rest leneveala. Alex se distreaza la tara dar peste 2 zile va fi din nou acasa si o sa ne certam din nou si o sa ne jucam din nou ...de saptamana viitoare vom iesi toate trei la plimbare cu caruciorul...oare pana atunci ma mai reglez cu oboseala? de fapt nu stiu daca e oboseala sau leneveala... Mara a crescut destul de mult intr-o luna dar colicii inca nu ne da pace...Saptamana asta am petrecut fiecare noapte doar noi doua pentru ca tati e la serviciu..si de vreo trei zile n-am mai folosit formula ca supliment ... doar cate 50 ml/ zi de ceai pentru colici...asta mai linisteste burtica. De doua zile ne mai ajutam si de suzi ( suzeta) care in anumite momente ne linistete iar in altele chiar o enerveaza pe pitica....am discutat in mare si pentru botez se pare ca acesta va avea loc pe 9-10 septembrie...sa vedem de unde facem rost de invitati =))).

Baita, momentul de conectare cu tati. O relatie ce va dura peste ani

Conecting sisters :-*




Nu avem prea multe de scris ...doar ca timpul trece altfel de cand "stau" acasa si dintr-un anume punct de vedere mi-e dor de viata activa, de serviciu si de colegi..insa din multe alte puncte de vedere ma bucur ca pot sta acasa cu copii mei si ne putem bucura de viata impreuna ... insa parca nu o facem la maxim...asa cum mi-as dori eu..de fapt nu stiu cum mi-as dori eu...am impresia ca petrec prea mult timp dormind si la tv ...pierdere de timp cu stiri , tanar si nelinistit (serial pt bososrogi) si Anatomia lui Grey...in rest m-am apucat sa fac o jucarie...handmade ...o omiduta ..sa vedem ce va iesi..daca voi fi multumita macar 50% de rezultat voi posta poza aici si voi continua in fabricarea de jucarioare handmade ... dar dupa cum spune tati nu stiu ce ma voi face cand ma va pune Alex sa-i pun roti...si poate si motor...imi pare rau ca nu am pozat autobuzul si robotul pe care le-a facut cu tati ( a se citi mai mult tati) din polistiren...cu robotul cel putin ne0a batut la cap 3 zile si 3 nopti pana i-a venit lui tati o idee sa lipeasca polistirenul cu foc...pacat ca totul s-a stricat in jumatatea de ora de la fabricare ...si acum stop ...pentru ca bebe atomic are ora de trezire si de masa ...ma anunta prin immmueaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....a si inca ceva Mara a inceput sa gangureasca deja...spune un ingi si inga foarte frumos.

Comentarii

  1. pt ceice citesc ...dati un like marutei pe linkul de mai jos pls
    http://www.facebook.com/Lumea.mamicilor

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comment or no comment?

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie