Timpul

https://picasaweb.google.com/evenmerox/Diverse#5327893054224718594


TIMPUL alearga ca nebunul si abia ne dam seama cand trece. Eu vad timpul trecand atunci cand vad pozele copiilor mei ...mai evident observ asta cand ma  uit la pozele cu Alex....cat de mica era acum un an ... si cat de mica era in urma cu trei ani...cat de mult m-am schimbat eu si cat de mult s-a schimbat ea. Mereu mi-am dorit sa fac ceva..ceva mai mult...sa nu irosesc timpul si sa las ceva in urma si tot mereu am avut dezamagirea ca n-am facut ce, cat si cum trebuie. Ma ascund mereu dupa treburi casnice si ma enervez prea des ca nu se pastreaza curatenia si ca in casa mereu e un haos...ma stresez inutil si in loc sa fac ceva util ma trezesc dand cu aspiratorul ....in urma caruia ramane curat 5 minute....dar ce sa fac ? Daca nu fac planuri cu o zi inainte ma trezesc pierzand ziua ce urmeaza ....si daca fac planuri ma trezesc ca nu le-am dus la indeplinire in totaliate...si totusi  trecerea  timpului in fuga ma aduce la disperare.
Cand eram copii ne doream sa ajungem oameni mar acum ne gandim cu nostalgie la copilarie. Imi aduc aminte de jocurile copilariei: frunza, prapastia, castelul, ratele si vanatorii, tara- tara vrem ostasi, 1,2,3 la perete stai, flori , fete sau baieti, print - print cat e ceasul?, omul negru ...si ce frumos trecea timpul pe atunci . Stau si ma gandesc ca grijile cotidiene inabusa timpul iar timpul fuge de ele.... de ce nu putem trai fara griji, fara bani, fara pofte...? De ce ne dorim mereu mai mult? De ce nu suntem niciodata multumiti cu cat avem? De ce vrem sa ne autodepasim? De ce vrem sa fim mai buni decat cel de langa noi? De ce cautam aprecierea celor din jur? De ce uitam sa traim pentru noi si ai nostri? De ce punem munca mai presus de noi? De ce ne dorim mai mult de la copii nostri? De ce cand suntem fericiti nu apreciem momentul la maxim? De ce traim? De ce ne-am nascut? De ce ???? si cand te gandesti ca am trecut de mult de vremea de ce-urilor tampite...sunt intrebari la care nu vom gasi niciodata raspunsul ...intrebari simple, raspunsuri complicate sau poate ca doar mintea mea saraca in calorii gandeste asa ...nu stiu ...dar cand ma gandesc ca am depasit pragul de 30 de ani si ca n-am realizat nici macar un sfert din ce mi-am propus incep sa dau vina pe timp...si cand ma gandesc cu ce ochi priveam atunci cand aveam 10 ani un alt om de 30 ...si cand ma gandesc ca intotdeauna am crezut ca adultii sunt mai destepti si ca ei au intotdeauna dreptate si m-am trezit in realitatea faptului ca majoritatea adultilor sunt aceeasi copii tampiti sau nu ...si ca doar coaja ii separa de a fi copii.
Sunt si adulti cu capul pe umeri dar provin cel mai probabil din copii aceia seriosi care stiu de la bun inceput ce vor de la viata...copii care in clasa 1 invata pentru ei nu pentru premii...copii care in clasa 1 stiu deja la ce facultate vor da ...copii care zambesc la glume proaste si care nu se vor integrati in vreun grup...copii aceia pe care restul ii judeca ca nu se integreaza in alt grup de copii...timpul nu te transforma decat fizic si daca il lasi te slefuieste ca pe un diamant ...asta daca vrei ...daca nu ..il poti lasa sa treaca si sa stai toata viata ascuns in tarana....acum din  cauza ploilor in noroi ..si daca ai noroc ...norocul o alta variabila importanta a sortii...daca ai noroc vin inundatiile si te trag la vale ..te trag spre mai bine fara ca tu sa-ti dai seama. Norocul ....e important sa ai noroc... Noroc ca mai am timp .....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie