Jurnal de bord - 6 saptamani ..adica 1 luna si 2 saptamani

Ieri Maruca a implinit 6 saptamani ...pe langa cei 31 de ani ai mei si Dumnezeu stie cate saptamani inta in acesti 31 de ani ...mai eact 31 de ani si 7 saptamani...mi se pare atat de putin si totusi atat de mult.
Ieri a fost prima zi in care pitica si-a coordonat singura mana dreapta spre gurita ...i s-a parut delicioasa...iar fericirea acestei descoperiri i se citea pe chip.
Azi o ducea fara probleme la gurita ..se pare ca la mana stanga mai are de lucrat.
Azi ...mai pe seara am plecat spre cabinet...sa ne cantarim...abia l-am urniot pe tati din loc care obosit fiind dupa o noapte de munca si cam delasator din fire ...imi tot spunea ca ne va prinde ploaia....dar asa spune cam de fiecare data cand trebuie sa plecam undeva ...insa cu mine n-a avut prea mult noroc in viata asta pentru ca nu -l las nici eu usor ...asa ca m-am imbracat ...te-am pregatit...si l-am asteptat la usa spunand...vi sau nu vi?si stie ca doua saptamani nu mi-ar fi tacut gura daca nu venea...asa ca am mai stat 10 minute sa se imbrace si am plecat...am mers cu viteza spre cabinet ..lui chiar ii era frica sa nu ne prinda ploaia...la cabinet desi aveam doar 2 persoane in fata am asteptat o ora...dupa noi mai venisera vreo 5 persoane..uf ce bine ca ne-am grabit. In cabinet ..surpriza ...venise doctora noastra..care era in carje in urma unei rupturi de calcaneu. La ultimul control o inlocuia o alta doctorita iesita la pensie si usor senila care m-a umplut de nervi si pe mine si pe tati... M-am bucurat si n-am ascuns asta... Apoi tea cantarit..ai 4 kg si 800 de grame ceea ce e foarte bine...tinand cont ca ne-am externat cu 3.300 din spital. Te-a consultat cu stetiscopul si te-a admirat din cap pana in picioare..apoi mi-a dat cateva sfaturi ...si ne-a sfatuit sa facem o ecografie de sold ( pentru ca asa a scris pediatra cand ne-am externat) si ne-a sfatuit sa te tinem cu 2 pampersi..zis si facut ... nu ma doare mana sa pun doi pampersi ...sper sa fie si ok metoda. CAnd sa iesim din dinspensar ( caci nu o pot numi policlinica) incepuse ploaia cu fulgere si tunete ...ca o zi de SF Ilie ce se respecta ..asa ca am sunat-o pe tusha Iulia sa vina sa ne ia daca poate ...iar ea l-a delegat pe Vlad in aceasta misiune. Misiune indeplimita cu succes...d-aia e bine sa fie doua surori....ca sa-si delege sotii in ajutorarea celeilalte ... Noapte buna tuturor!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie