Prima plimbare in parc












Ieri a venit Alex acasa....imi era foarte dor de ea ...poate si pentru ca are darul special prin care imi ocupa 90% din timp. Ne-am apucat de tema de vacanta inca de ieri, am continuat si azi.
Mara si-a mai reglat programul, cred ca incet -incet scapa de colici...cand o apuca plansul isteric o bagam la baita de seara. Ii place la baita, e cel mai cuminte copil din lume cand intra in apa calda ...iar tati o tine bine si-i da cu apa calda pe burtica...aproape nu ne vine sa o mai scoatem din apa. Noaptea trecuta a dormit de la 9.30 pana la 2.43 ..enorm de mult..cea mai mare bucata de timp dormita pana acum pe timp de noapte. Numai ca in timp ce un bebe se adapteaza rapid cu toate un adult ca mine cu greu isi mai schimba programul ..pentru ca am fost atata timp programata sa ma culc la 2, acum nu mai pot adormi decat dupa 2, in plus m-am si angajat fara contract la Anatomia lui Grey ...nu ar fi o problema prea mare daca nu mi-ar fi asa greu sa adorm dimineata ...spre pranz :D. Azi m-am trezit pe la 10 .15 ...si repede repede, i-am dat Marei sa pape, Alex a avut un mic dejun mai atipic..le-am imbracat, m-am imbracat si am plecat spre parc. In sectorul 5 al Capitalei anului 2011 parcurile sunt o raritate...am norocul sa fiu la cca 100 de m de un parc...impropriu spus parc ..pentru ca de fapt e un loc ingradit care contine alei si cativa pomi ....a..si sa nu uit mai contine 2 banci ...care de obicei sunt aglomerate de pensionari. Dupa ce am reusit sa traversam strada ...e o mica strada complicata si in Bucuresti cu 2 copii trebuie sa fi atent la traversare..ne-am apropiat de parc. Minune ..o banca era libera ..asa ca m-am asezat ..iar Alex foarte fericita a plimbat-o pe Mara ( care dormea) ..a plimbat-o doar la umbra si cred ca a dat vreo 50 de ture cu caruciorul. Apoi s-a cam lasat caldura ..asa ca la 11.38 ne indreptam spre casa, in drum spre casa am facut si primele cumparaturi impreuna..am luat paine si apoi plastelina pentru Alex. Sper ca maine sa repetam plimbarea ceva mai de dimineata. Mai am un parc la cca 2 statii departare, ne-am putea duce pe jos dar soseaua care trebuie traversata e un pericol public pentru ca desi e o intersectie dificila se face economie la curent si semafoarele nu functioneaza. In weekend a fost un accident grav care s-a lasat cu dead people, dar asta nu a fost suficient pentru a  veni cineva sa rezolve preoblema semafoarelor de aceea declar ,, Vanghelie nu te voi uita niciodata,,. Asta e Bucurestiul zilelor noastre o padure despadurita plina de haite de caini bolnavi, lihniti, nervosi si plini de ura. In Bucuresti cainii au mai multe drepturi decat oamenii...nimanui nu-i pasa de oameni si copii ..tuturor ne pasa de caini. Nu urasc cainii si nici nu-i iubesc la extrem dar inainte ca cineva sa comenteze il rog sa faca o plimbare pe jos in cartierul Rahova de preferat in parcuri (putine) sau si mai bine printre blocuri, la plimbare de preferat ar fi ca respectivul sa-si ia si copilul de mana si apoi sa-si declare dragostea pentru caini. Incepe Anatomia lui Grey deci ... pe data viitoare ..pana atunci poate atasez si poze de la plimbare.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie