Jurnal de bord - ziua 1 - 3 iulie 2011

Pana acum ceva timp am tinut un jurnal de sarcina pe http://www.jurnaldesarcina.com/author/Roxana.aspx, aici am scris atat cat am putut despre perioada mea de sarcina. Perioada frumoasa din viata mea..am relatat cam totul pana la venirea Marei acasa. Pentru ca pe vremea cand eram la prima sarcina si primul copil stiam prea putin despre internet si pc-urile erau folosite mai mult pentru jocuri, jocuri stocate pe dischete...n-am tinut un jurnal si aici o simt dezavantajata pe Alex. De aceea acest jurnal de bord va fi jurnalul nostru de familie, pentru ca viata e scurta, nedreapta si cand suntem fericiti rareori suntem si multumiti si mai degraba nemultumiti ca fericirea dureaza prea putin. Asa ca imi doresc ca fetele mele in viitor sa poata intra aici si sa citeasca ce am scris despre noi...despre cum am trait, ne-am suparat si ne-am bucurat de viata.

Viata e cel mai frumos dar de la Dumnezeu si trebuie sa ne bucuram de el/ea in fiecare clipa..trebuie sa o traim si sa o pretuim. Astfel prin intermediul nostru doua fete se bucura de viata, speram ca de o viata frumoasa.
Cand am ajuns cu Mara acasa, Alexiei ii sclipeau ochii de bucurie...a fost mai fericita ca niciodata ...cred ca cel putin o ora nici nu s-a dezlipit de cosul in care dormea micul om, cand a inceput sa planga m-a chemat repede la ea, apoi s-a certat cu mamaie care nu vroia sa o lase si pe ea sa o ia in brate. Imi aduc aminte cat de mult am iubit-o pe sora mea..pe care o asteptam cu nerabdare si care a venit sub forma unui bebelus.
Alex nu a fost dezamagita ca bebelusul era prea mic, probabil pentru ca a fost pregatita din timp.

La inceput mi-a fost foarte greu dar  tati m-a ajutat  foarte mult si chiar si ALex m-a ajutat ...chiar si pampersii ii ducea la gunoi. Am redescoperit un alt copil in propriul meu copil.
Apoi la mijloc de Iunie Alex a terminat scoala ...si scoala ne-a terminat pe noi, de fapt a terminat clasa 1si desi la inceput de an ne gandeam cu emotie si frica si mai ales invatatoarea si logopeduk ne cam descurajau, astfel ne gandeam cu groaza la ce vom face si cum vom termina clasa 1, uite ca la sfarsit de an Alex a luat chiar si premiu pentru rezultate bune la invatatura...desi acum in clasa intai 90% din copii iau premiu.
Acum Alex a plecat cu tati la tara, imi e foarte greu fara ea dar o saptamana ma sacrific si ma sacrific doar pentru ca vreau ca sa se bucure si ea macar o saptamana de libertate si de vacanta, pentru ca eu sunt omul cel rau cu care face zilnic teme ...nu va ganditi ca facem multe teme, doar tema de vacanta ...dar fuge de ea ca necuratu de tamaie ...iar eu trebuie sa o conving mereu ...totusi are nevoie si de o mica aerisire, iar cu dictatorul in preajma aerisirea asta n-are cum sa se intample.
Saptamana asta am fost si cu Mara la doctor, desi legea spune ca la nou nascut doctorul vine acasa...nu si la noi...desi aveam programare si fusese si tati cu 2 zile inainte ca sa pregateasca terenul am stat ceva la usa ...nu o ora dar un sfert de ora tot am stat...cu ocazia asta am fost oblicati sa cumparam si carucior, alex s-a bucurat ca si cum i-am fi luat motocicleta ( asta isi doreste ea acum), are niste dorinte care ma imbolnavesc. Astfel ne-am dus toti 4 la doctor si Alex a fost foarte mandra sa impinga pe anumite strazi ( pe care nu era circulatie intensa) caruciorul. LA doctor a fost bestial...cantarul electronic nu mergea ( noi in esenta ne-am dus pentru cantarire), apoi a scos cantarul mecanic de pe vremea lui Alex ( nici pe atunci nu functiona cum trebuie) ...doctorita m-a sfatuit sa beau mult lapte ..o idiotenie, tati s-a cam luat de ea si atunci dna l-a dat afara din cabinet (elegant), ne-a chemat si saptamana viitoare...dar nu ne ducem ...nu ne ducem pentru ca inca suntem sanatosi la cap.
Saptamana viitoare vei implini o luna, si de acum voi scrie mai la subiect...despre colici si tipetele tale de foame cand am impresia ca vei trezi tot cartierul.

Va pup

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie