ne jucam de-a jucariile

Eu si Alex am facut cateva jucarii cu care micul bebelus se delecteaza cand se uita-n lumina. Iniatial am facut un mar din carton si hartie glasata ...asta pe cand bebe era inca in burtica ..si pentru ca Mara se uita mereu la el ne-am hotarat sa confenctionam si cateva buburuze, fluturasi si floricele ...chestii desenate pe hartie, pictate cu acuarele , decupate si apoi lipite pe o parte si de alta a cartonului...eu m-am ocupat in mare de decupaj si de coordonarea proiectului...inca ceva..nu am facut totul in aceeasi zi pentru ca Alex se plictiseste repede..am pictat intr-o zi si am lipit si snuruit a doua zi .... mie imi place ce am realizat si se pare ca nici Marutei nu-i displac formele agatate de lustra..




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie