1 Iunie 2015 - Romania - Bucuresti

Am avut activitate frate ....nu am indeplinit tot ce ne-am propus dar sunt rupta de oboseala...si ma dor picioarele :))

Anul acesta am avut 2 zile de 1 iunie..si am fi putut avea chiar 3...daca as fi avut o menajera :)).


AAAA..si inca ceva...mi-as dori ca de 1 Iunie ziua copilului ..toti parintii sa fie liberi de la serviciu ca sa poata sarbatori alaturi de copiii lor. E prima data dupa mult timp cand ne-am jucat si noi badminton...si asta pentru ca Rusaliile au coincis cu data de 1 Iunie.


Am sa fac totusi trei postari...pentru ca desi ele-postarile au in comun ziua de 1 iunie, evenimentele in sine au fost diferite dar......romanesti.


O sa-mi cer iertare pentru ca nu stiu ...sunt carcotasa poate si nu reusesc sa vad doar partea buna a lucrurilor..asta e defectul meu. Am vazut si muuulte parti bune dar orice as face ...mereu vad doar ce nu-mi place.

O sa va povestesc depre ..Zboara, zboara Vrajimaturica! un spectacol marca Zurli ...vazuta la Sala Palatului .,...greseala noastra ca ultima data am vazut Mickey Music Festival....ne-ar mai fi trebuit un  spectacol intre  :)

O sa va povestesc despre Ziua Copilulul Arcub in Parcul  Cismigiu, eveniment de care am fost foarte incantata.


Si cel mai asteptat si pretios eveniment dar care mi-a dat si cea mai mare durere de picioare ......Arenele Romaneeeeee, Bucuresti, Parcul Carol - Concert Smiley!!!!

Asadar cum gasesc vreme vi le si povestesc!!! Postarea asta e precum reclamele acelea neterminate :))



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie