Smiley si atat - Arenele Romane 2015 Iunie

O ora a fost doar al meu si numai al meu....si al fiica-mii si a altor 5000 de oameni si copii ce se calcau in picioare la coada la jetoane si la sucu e cald....




Am luat tot entuziasmul cu noi. Alex e fan Smiley...si eu sunt dar sa nu mai spuneti nimanui.
Ii promisesem ca mergem la acest concert ...si m-am tinut de promisiune desi A. nu mi-a dat niciun motiv sa o fac.



Intrarea s-a facut tipic romaneste, fix la ora la care trebuia sa inceapa spectacolul (18.00)s-a dat drumul la intrarea lenta si cu huiduieli de stadion. Desi ..credeam ca am venit sa ne distram.....am continuat sa cred asta ...

Asteptarea a fost foarte lunga, dar a meritat. Showman este cel mai adevarat ....copii au uitat de foame si plictiseala cand a inceput Zambaretul sa cante.
Eu...care ma vaitam ca nu mai pot sta in picioare si ma intrebam de ce nu mi-am luat un bilet cu  scaun...am uitat de tot...cautandu-i privirea si dand din coate sa ajung mai in fatza.
Desi eram in fatza niste unii isi tot introduceau copii ca si cum ..eu statusem degeaba acolo doua ore ca sa nu-mi pierd locul \.

A fost misto...inca mai oftez dupa vocea care a incalzit peste 5000 de suflete inghesuite in Arenele Romane.

L-am prins pe Bartos cel haios :)

 Am incercat un Selfie
 Am asteptat sa se ascunda soarele dupa Arene. Noroc ca A. era data cu lotiune





                              




   Unii parinti s-au pierdut de copii



 Daca ai o asa coafura ..te rog stai acasa si nu te pune in fatza mea...am urat maxim faza asta.


Pont, daca nu stiti inmultirea cu 6 - mergeti la Arenele Romane




Trebuie sa mentionez ca al meu copil nu s-a vaitat de nimic, nu s-a plans de durere de picioare, foame sau sete....deci se poate sa reziste daca vrea si daca are pentru ce. :)



Lume, lume la concert


Surprize, surprize la final ne-am intalnit cu doi petrecareti clandestini


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie