Persil Duo Caps - 5 pro si 3 contra



Va atentionez ca sunt fan detergent pudra si imi este foarte dificil sa fiu obiectiva dar am s incerc.

Inaintede toate: Nu lasati la indemana copiilor, desi punga era inchisa si fiica-mea este un copil ascultator a reusit sa sparga o punguta deasupra celorlalte, pe langa sperietura zdravana mi-a distrus 80% din doze.

Pro

1. Este usor de folosit
2. Nu se imprastie pe jos
3. Perfect pentru prosoape
4. Lasa un miros placut nu mai este nevoie de balsam.
5. Nu ai nicio problema cu sertarasul de la masina...al meu este galben din cauza detergentului pudra
5 plus. Este mult mai delicat cu masina de spalat



Contra


1. Foarte tentant pentru copii
2. Din cauza umezelii sau a unei picaturi de apa, dozele se pot lipi foarte usor intre ele
3. Nu este atat de puternic cum mi-as fi dorit, dar poate ca sunt eu prea exigenta

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie