1 Iunie - CISMIGIUL COPIILOR - Arcub

Bucurestiul a fost plin de evenimente weekendul acesta si regret ca nu am ajuns nici pe Lipscani si nici in Oraselul Copiilor la evenimentul Itsy Bitsy .... dar a fost suficient pentru toata lumea.



In Cismigiu a fost minunat.

Dupa ce am stat o ora la coada pentru pictura pe fata si impletitura Anei ( recunosc ca daca eram civilizati si stateam toti la coada...ar fi durat mai putin de o ora). Mult respect doamnelor din foisor care au pictat si au impletit ca pe banda..asa ceva ..ma rar. Ce mi-a placut si mai tare a fost faptul ca doamnele realizau operele de arta cu placere si asta se vedea. 
Cat stateai la coada, puteai admira atat scena de langa foisor plina de copii dansatori si cantareti cat si multimea de oameni iesita la promenada..tineri, batrani, copii, doamne singure, printi si printese adevarate, personaje de basm....si ca sa nu te plisctisesti, intr-un alt colt de parc exista o arca unde un pirat executa  sabii din baloane pe banda (aici copii au invatat ce inseamna ,,sa stai la coada daca vrei ceva) si un teatru magnific de papusi.

Oglinda, oglinjoara ..cine e cea mai frumos pictata printesa din tara?
 Am dansat cu Mara fix in Centrul Cismigiului si am acaparat multe priviri ...chiar am fost fotografiate de cei de la Arcub...dar va trbui sa scotocesc bine internetul pentru a gasi ceva cu noi



 Teatrul de papusi a fost superb
 Data viitoare mami , data viitoare ne plimbam si pe lac si luam si pop-corn ..acum coada e prea mare si rabdarea mea prea scurta.

 Ne-am pozat in zane si printese...a fost suuper. Am fost cine am vrut noi







 Dar am vazut si o Principesa adevarata. 


 Prin padure trecea grabita Scufita Rosie ...in loc de cos avea o sacosa verde ne-ecologica =)).

 Si am tot dansat ..cat mami si tati au stat la coada la pictat si coafat copii cuminti.

 O impletitura ca la carte.

 Uite mami, nenea asta se uita la mine! Pana la anu ne facem si noi asa de mari?


A fost un eveniment de care ne-am bucurat toti patru, asadar nu a contat varsta.
In Gradina Cismigiului erau oameni de toate varstele si culorile. 
Minunat! Multumesc Cismigiu!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie