20 de locuri de vizitat cu copiii

M-am gandit sa fac o lista cu locuri la care am mers si la care ne-ar placea sa mai mergem, la unele mai mult si la altele mai putin.


Si desi nu mi-au placut niciodata notele si cifrele ...In dreptul fiecarei locatii voi pune o nota de la 1-10 in functie de cat de mult ne-a placut.

Desi nu am calificarea necesara, o sa ma joc si eu de-a profesorul si am sa dau niste note ....asa subiective ca si la scoala :))


1. Strada Xenofon -Bucuresti pe langa Parcul Carol

nota 8 - pentru ca anul acesta ar fi trebuit reconditonat :)






2. Targul de lucruri vechi din fata Parcului Carol. Este un adevarat muzeu, unde copiii pot vedea cum arata un telefon pe vremea bunicilor, care este stramosul calculatorului si cum ascultau oamenii muzica pe vremuri. Iar Cd-ul acela mare se numeste Disc si era negru.

nota: 9
3. Parcul Malcoci - Rahova

Nota 7


4. Teatru la CinemaPro

Nota 7


5. Teatru la Hotel  - o locatie de lux minunata Hotel Hilton; si o piesa de teatru la care as reveni oricand. Mi-a placut acest proiect si abia astept sa inceapa stagiunea din toamna. Nu o sa mai ratam nicio piesa de teatru pentru copii la Hotel.
Pret de intrare rezonabil, conditii de lux, o sala foarte draguta , actori talentati.
La intrare ni s-au dat carnetele pentru autografe. Copiii au fost incantati sa ia autograf de la personajul/e favorite.
Cu exeptia vulpitei fiecare personaj a avut rol dublu, indeplinit cu succes.Nota .
Nota: 10+   Felicitari!!! 


6. La Ateneu
In fata Ateneului este un parc superb, porumbei ca la Brasov iar in Bulevard am invatat cate ceva si despre marele George Enescu.

Nota 8 - pentru ca nu poti petrece mai mult de o ora cu ..copilul pe aici ( nota e cea mai subiectiva din toate :))






7. La Cinema - pentru noile animatii.
Noi mergeam in Liberty Center, HMultyplex sau SunPlaza

Nota 8 


 

8.Prin Centrul Vechi

Mie imi place dimineata sau pranzul. Un loc foarte frumos..plin de istorie din pacate cu pete de modernism kitchos :))

Nota: 8






9. Castelul Peles.

L-am vizitat si Primavara si Iarna. Mi-a placut mai mult Iarna . Un loc care ma incarca energetic de fiecare data. 
Prezentam copiilor istoria, regele Ferdinand, Regina Elisabeta, statuetele muzelor.....picturi si de fiecare data mai descoperim ceva nou.

Am dus-o aici pe Mara prima data la 2 ani jumatate ca sa vada un castel adevarat.
Ne-am trezit ca o striga pe Regina Maria.

Nota: 10 ( pretul pentru vizitarea interiorului nu este inclus in nota)












11. Cetatea Sighisoarei  cu a ei Scara Scolarilor , muzee, Turn cu Ceas  si terase minunate. Cred ca Vara e cel mai bun anotimp de vizitat. Mi-ar placea sa mergem in zilele de Festival Medieval..cred ca e fantastic.

Nota:10










12. Puzzle Rooms


Au si camere pentru copii. Am petrecut o ora excelenta de brainstorming.

Nota 9




13. Cabana Speranta - Predeal

Departe de oras; Au un restaurant care este mai degraba o imbinare intre o Gradina Botanica si Grigore Antipa.
Au si o poienita de care nu ne-am bucurat caci in Martie era zapada mare.

Nota: 8






14.  Parcul Cismigiu -pe mal de apa
Nota: 9,5




15.Statuile din Oraselul Copiilor

Nota : 10




Si pe langa statui gasiti atractii pe gusturile tuturor.


16. Parcul Carol - Libertatii

Nota: 8 + Muzeul Tehnic = Nota 10



 17.Piata Sfatului Brasov
Sfat 1 - luati paine la voi
Sfat 2 - cafeaua de vis-a vis e magica dimineata in plus puteti primi chec din partea casei
Sfat 3 - Asteptati orele fixe sau mergeti inntr-o zi de sarbatoare

Nota: 10+

18. Zoo - Baneasa
Mergeti dimineata, carutul acesta e gratis doar trebuie sa fiti atenti la intrare :)

Nota: 9
 19.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie